srijeda, 6. kolovoza 2014.

                                 

Mitovi o Royalty Članstvu

Hello!
Evo, nije moja rubrika ali baš imam želju! 
Mnogi Royalty vide kao nešto veličenstveno, pa sam napravila interviju s nekoliko dollica i raspitala se što one misle da je royaliti i kakve pogodnosti ima ;3 

Nisam ih postavila jer ih ima dosta, ali ugl. su govorili: 

- Popularan si 
- Imaš mjesečno po 600 sd i besplatnu odjeću i više ne uplačuješ
- To je cool

Ajmo razokriti svaki mit. 

Popularan si

Možeš biti popularan i bez roy članstava. Ako imaš prave prijatelje, ne trebaš biti popularan, ima 101 roy dollica, i nisu sve popularne. Tako za popularnost ti nije bitno roy članstvo! 

Besplatno članstvo, stardollari i odjeća

Besplatno članstvo, nije istina, kako bih ostao royaliti trebaš uplaćivati, kao i za SS članstvo, tako da to nije istina! Besplatna odjeća, opet nije istina, svi članovi imaju pravo na besplatnu odjeću, tako da za to i nije potrebno roy članstvo. Besplatni stardollari, opet laž xd. Neki kažu da dobiješ 200, ty ako prođeš 60 lvl i naravno da si roy. LAŽ! Uvjeravali su me da su joj prijateljice dobivale, i čačkala sam, i shvatila! Darovna kartica :3 Možete biti ss i dobivati ćete tako da...

To je cool 

Pa baš i ne, ja nekada nemam osjećaj da sam Roy, iskreno! Sve mi je isto, po menijedino je cool posebna roy trgovina. 

To bih bilo to, ako imate neke nejasnoće, recite! 

Želim vam svu sreću u ponedeljak!

Nema komentara:

Objavi komentar